برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مهارت های اساسی زندگی برای نوجوانان

مهارت های اساسی زندگی برای نوجوانان

سال تولید: 1402
وزن: 150 گرم
ناشر: طرحواره
نویسنده: دیوید اسکیدی
نوبت چاپ: اول
تعداد صفحات: 136
تیراژ: 200
قطع: رقعی
جلد: شومیز


قیمت: 90,000 تومان
افزودن به سبد خرید

معرفی مهارت های اساسی زندگی برای نوجوانان

سال‌های نوجوانی نشانگر آمدن بزرگسالی است این سال‌ها مرحله‌ای از زندگی هستند و شما بایستی در این مرحله تصمیم‌های انتقادی بگیرید. این تصمیم‌ها تعیین‌کننده زندگی شما در بزرگسالی هستند به همین دلیل، شما به‌عنوان یک نوجوان بایستی چیزهای زیادی را در نظر بگیرید تا از زمانتان بهترین استفاده را ببرید این چیزها شامل یادگیری و رشد مهارت‌های مهم زندگی می‌شوند. رشد مهارت‌های زندگی یک فرایند همیشگی برای بهترشدن است. این فرایند از بچگی شروع می‌شود و تا پایان عمر ادامه دارد بعضی از این مهارت‌ها را می‌آموزیم و بعضی دیگر را به طور طبیعی و بدون اینکه به آنها توجه کنیم، یاد می‌گیریم بعضی از این مهارت‌ها را با مشاهده‌کردن دیگران یاد می‌گیریم؛ ولی بعضی از مهارت‌های دیگر را بایستی یاد بگیریم و تمرین کنیم.

هر مهارتی در زندگی می‌تواند مهارت زندگی محسوب شود. بر فرض مثال، برای اکثر افراد بستن بند کفش شنا رانندگی و کار با رایانه، همگی مهارت‌های مفید زندگی به شمار می‌آیند؛ اما به طور خلاصه، مهارت‌های زندگی اغلب برای مهارت‌هایی به کار می‌رود که کمک مؤثری به ما کند و ما را به‌اندازه کافی با چالش‌های زندگی روبرو کند.


موضوع: نوجوانان
بازدید: 708
تاریخ: 1402/8/30

نظرات
نام
ایمیل
وب سایت
متن
کد امنیتیکد
تکرار کد امنیتی


درباره انتشارات طرحواره
انتشارات طرحواره در سال 1393 با هدف ارایه کتب روانشناسی و روانپزشکی توسط محمد امیدی فرد تاسیس شد. انتشارات طرحواره ناشر همکار انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران و نشر دیجیتال روان آموز نیز می باشد و کتب دکتر امیرهوشنگ باقری توسط این انتشارات به مرحله نشر و توزیع رسیده ادامه
تماس با ما
قم، بلوار شهید محمد منتظری، کوچه 8، پلاک 8
کد پستی: 3713743794

شماره تماس: 88 377 377 025
شماره واتس آپ: 32 69 651 0912
logo-samandehi